Logo nedir? Kelime valörı olarak temel kontralığı dilimizde amblem olan, bir ustalıkin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, valörını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak ustalıkletmenin yahut organizasyonun dikme olarak yaptığı ustalıki sembolize edebileceği gibi, markanın kendi valörı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çdüzenışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı karınerik ve anlamlara sahip olur.
Sorusu sorulduğunda kelime valörının haricinde, birşunca logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı meydana getirecek olan koca yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı enikonu önemlidir. öbür taraftan logo tasavvur çdüzenışmasını meydana getirecek koca yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çdüzenışmanızı kesinlikle değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çdüzenışma sizin, ustalıkletmenizin ve bundan sonraki çdüzenışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çdüzenışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değustalıktirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka karınin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çdüzenışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype ansızın çok iş alanı ile faaliyette kâin şirketler karınin elan çok yeğleme edilebilir. Yegâne bir sektörde canlılık gösteren ustalıkletmelerin umumiyetle logoları kolü söz gelişi fiyat. Ama ansızın fazla kol ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda görevlendirmek imkansızdır.
Logo ne ustalıke yarar?
İşletmeler karınin logo yahut logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir pres eğer olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz ahit aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile omuz omuza gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ya aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Kadim halini düşünmeye çdüzenışın. Markaların logoları olmadan bihakkın marka olmaları neredeyse imkansızdır.
Bu sebeple ustalıkletmenize kurumsal bir niyet hazırlayarak yolunuza dayanıklı adımlarla devam edebilmek namına “logo tasavvur” çdüzenışması ile serlayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon gibi bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) deyiş fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazı kişilerin bir manzarate tanınmasını sağlayıcı ustalıkaretlerdir. Tipik bir logo firmaların nüans edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Yalın, palas anlaşılır, yolırlanması palas, olabilir olduğunca azca adetda renkten oluşfinansıdır. Her çyeksan baskı ve kısım tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok önemsiz ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok koskocaman ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Değişik firma evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya koskocaman beis verir.
Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e göre logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili organizasyonun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin hapishaneğine şayeste olmalıdır. üste kurumun kendisini kesinlikle tanımladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin kanatısilsile gerek rengi gerek şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü ahit birlikte dürüstılda sözıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da firma karınin logo tasarlanacağı ahit o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında olgun sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı ahit simgenin taşıyacağı valör bakımında bu olgun çok önemlidir.