Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek dâhilin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının inceliklı meşruhatını bayağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en eski ve en bol malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu kontak noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri serarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve yol özetler ya da iş özetleri hakkında bili dâhilerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını peylemek dâhilin şayan çıkarmak nazik örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek konusunda çok çalışmae yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sarplü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevküsefa ve araştırı dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir çene taşı konumunda. Video onaylamak, hapishaneğinizi daha ziyade insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü kanat sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher özendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, belli bir maksat kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en makro içtimai medya platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile sargılantı ihdas etmek dâhilin harika bir ülke. Her içtimai medya platformu farklı dâhilerik türlerine mevla olsa da tümü olabildiğince video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nite lağvetmek istediğinizi her devir göz önünde bulundurun ve buna nazaran kodifikasyon mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde sebeplenmek dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini kalıcı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade çalışkan kullanıcıya mevla. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde gücük mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Lakin içtimai medyada başüstüneğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa yüksek hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız metin dâhilaziz gücük mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rağbet çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, hapishaneğiniz maksat kitlenizin yalnızç ve rağbet düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, haber bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kadar dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, arama neticelerinda daha faik sıralarda ve daha pıtrak görülür, hapishaneğinize trafik artışı sağlamlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna bağlıdır. Web hapishaneğinizde bol boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu daha bol hale getirir, trafik ve devirtürme konusunda daha faik payanlar sağlamlar. Yüksek itibarlı üçüncü kanat sayfalardan örgensel bağlanaklar yolmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir bağlanakya gelen her tıklama dâhilin ödeme mimarilır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik akışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), makro hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve sargılantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.